Oglaševanje v reviji PIL
Dobre zgodbe lahko pišemo tudi skupaj. Takšne, s katerimi boste dosegli svoje oglaševalske cilje.
Oglaševanje v reviji PIL
- Ciljna skupina: otroci od 9 do 15 let in njihovi starši, skrbniki ter učitelji
- Doseg: 47.400 (Vir: Valicon 2019)
- Povprečna tiskana naklada: 9.500
- Število naročnikov: 7.100
Zakaj oglaševati v reviji PIL?
- Ker zajame 15 % vseh otrok znotraj populacije 10–15 let. (Vir: Valicon 2019).
- Ker je najbolj uveljavljena in ugledna revija za šolarje 2. in 3. triade s kar 76-letno tradicijo.
- Ker jo berejo tako dekleta kot fantje, saj jim pomaga pri odraščanju in jih seznanja tudi z družbeno odgovornimi temami.
- Ker v posebni prilogi Vesela šola vsak mesec predstavi novo in zanimivo temo, v kateri je prostor tudi za sponzorirane vsebine.
- Ker ima naročnike razpršene po vsej Sloveniji.
- Ker oglasi ne presegajo več kot 10 % vsebine in je zato vaš oglas bolj opazen.
- Ker vzajemno lahko oglašujete tudi na dobro obiskanem spletnem portalu www.pil.si in Facebookovi strani revije.
Možnosti oglaševanja
- klasični oglas
- PR-članek
- vlaganje
- modni styling
- nagradna križanka
- plakat
- nagradni natečaji
Cenik oglaševanja 2024
Vodstvo in kontakti
Martina Dolgan
Vodja službe Oglasno trženje
- Telefon: 01 307 8034
- E-naslov: martina.dolgan@mladinska-knjiga.si
Anja Klemenčič
- Telefon: 01 241 37 06
- E-pošta: anja.klemencic@mladinska-knjiga.si
Naročniki revije imajo 15 % ugodnejšo naročnino.
Naročniki brezplačno prejmejo Pilovo beležko in celoletni dostop do portala Učimse.
Preverite in naročite še danes!
Dodatne vsebine in posvetovanje s strokovnjaki.
Sodelujte v Pilovi svetovalnici, pisalnici ali klepetalnici. Zastavite vprašanje teti Justi, zdravnici ali veterinarju. Napišite mnenje za rubriko Ti & jaz.
Obiščite www.pil.si.