Komu Slovenci zaupamo v koronavirusnem času
Zaupanje je v času oddaljene bližine lepilo, ki nas kot posameznike in skupnost drži skupaj.
Letošnja podelitev priznanj najbolj zaupanja vrednim blagovnim znamkam in osebnostim v Sloveniji, zmagovalcem potrošniške raziskave Trusted Brand 2020, je potekala v dvorani Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani.
Priznanja najbolj zaupanja vrednim blagovnim znamkam smo podelili v 32 kategorijah, že sedmo leto zapovrstjo pa tudi najbolj zaupanja vrednim osebnostim.
Letos so to:
- Igor E. Bergant (TV-voditelj),
- Ivo Boscarol (poslovnež),
- Luka Dončić (športnik),
- Vlado Kreslin (glasbenik) in
- Denis Avdić (radijski voditelj).
Skozi prireditev nas je vodil nasmejani Domen Valič, ki je edini od prisotnih smel na odru stati brez maske. Najprej je pozdravil gospo Ireno Setinšek, predstavnico Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana, ki je tudi letos bdel nad strokovno izvedbo raziskave.
Na sliki: voditelj prireditve Domen Valič
Nato sta zbrane pozdravili še gostiteljici, Polona Stepišnik, direktorica prodaje v Mladinski knjigi Založbi, d. d., in mag. Sonja Šmuc, generalna direktorica GZS, ki je v kratkem govoru poudarila pomen zaupanja v gospodarstvu.
Na sliki: mag. Sonja Šmuc, generalna direktorica GZS
Potem je voditelj na oder kot predavatelja povabil hrvaškega pisca Bruna Šimlešo, ki je zbranim iz gospodarstva in medijev ter znanim osebnostim v krajšem govoru orisal priložnosti, ki jih ponuja koronavirusna gospodarska stvarnost.
Na sliki: hrvaški pisec Bruno Šimleša
V zaključku prireditve sta se Domnu na odru pridružila Polona Stepišnik in Daniel Škraba, vodja Reader's Digesta Slovenija, in podelila priznanja.
Najprej nas je nasmejal vedno duhoviti Ivo Boscarol, ki je že osmič prejel priznanje za najbolj zaupanja vrednega poslovneža, za njim pa Igor E. Bergant, ki je kot najbolj zaupanja vrednega TV-voditelja nasledil Slavka Bobovnika.
Na sliki: Domen Valič in Igor E. Bergant
Kipec za najbolj zaupanja vrednega radijskega voditelja, ki je tudi letos Denis Avdić, je v njegovem imenu prevzel radijski kolega Borut Andrejaš.
Nato so se na odru zvrstili prejemniki priznanj Trusted Brand 2020, ki jih v celoti objavljamo TUKAJ.
Posebej velja omeniti RTV SLO, ki se je letos kot zmagovalka pojavila v kar treh kategorijah: za najbolj zaupanja vredno radijsko postajo (Val 202), TV-postajo (TV Slovenija) in informativno oddajo (Odmevi).
Ekipa RTV Slovenija (z leve proti desni): Jerneja Jevševar Zelinka, producentka Vala 202, Natalija Gorščak, direktorica TV Slovenija, ter Igor E. Bergant in Tanja Starič, voditelja Odmevov
Po uradnem delu je sledilo kratko druženje ‒ z maskami in obvezno varnostno razdaljo ‒ čeprav so se vsi udeleženci prireditve strinjali, da se je po mesecih telekonferenc in sestankovanja prek Zooma lepo srečati in videti v živo, iz oči v oči.
Kot je v svojem govoru poudarila Polona Stepišnik, direktorica Prodaje v Mladinski knjigi Založbi, d. d.: »Ko se počasi oziramo v prihodnost proti petnajsti raziskavi Trusted Brand, ne moremo mimo dejstva, da nas bo iz pandemije v mirnejše in bolj sproščene čase pripeljalo ravno tisto, kar je trenutno v največji krizi – zaupanje.«
Oglejte si galerijo
Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja, in Simon Slonjšak, direktor razvoja poslovanja za množični trg, Telekom Slovenije
Aleksander Baretić, direktor prodaje za Slovenijo, Bosch
Andrej Pivčevič, izvršni direktor za komercialo, Delavska hranilnica
Ekipa Reader's Digesta Slovenija (z leve proti desni): Daniel Škraba, Mirjam Lazar, Igor Pustovrh, Maja Lihtenvalner, Aleš Kostanjevec in Mateja Razingar
Filip Tobias, direktor turistične agencije Sonček, in Vasja Čretnik, prokurist, Terme Olimia Podčetrtek
Maja Remic, direktorica maloprodaje in marketinga, Alpina, z Domnom Valičem
Majda Volk, vodjo službe za odnose z odjemalci, in Katarina Mekiš, vodja Oddelka za spremljanje kakovosti, GEN-i
Matic Košir, vodja smučišča Kranjska gora
Nina Šumi, vodja tržnega komuniciranja, in sodelavka Nataša Purgaj, Spar
Borut Andrejaš je nagrado za najbolj zaupanja vrednega radijskega voditelja sprejel v imenu Denisa Avdića
Rok Lozej, direktor družbe, mebloJOGI, s sodelavko Kristino Beltram
Silvester Pečjak, direktor podjetja, Pekarna Pečjak, s sodelavko Majo Maroša, vodjo marketinga
Tamara Turnšek, produktni vodja, Medex
Martina Dolgan in Laura Štraus iz Mladinske knjige z Ireno Setinšek iz Mediane (v sredini)
Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, in Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga, Zavarovalnica Triglav
Urban Kramberger, manager blagovne skupine, Laško, s sodelavko Patricijo Kodrič
Vesna Šavel Geder in Alenka Dujanović, Radenska Adriatic
Željko Kovačevič, izvršni direktor družbe JUB, s sodelavkama Simono Sojar, vodjo trženja DIY, in Jelko Slatinšek, direktorico tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi za skupino JUB
Jerneja Strmšek Turk, category manager, Gorenjka, in Nina Žlajpah, brand manager, 1001 cvet
Trusted Brand 2020: vodja Reader's Digesta Slovenija Daniel Škraba, podjetnik Ivo Boscarol in Polona Stepišnik, direktorica prodaje v Mladinski knjigi Založbi, d. d.
Vojko Golmajer, Velux Slovenija, s sodelavko Katjo Ličen Pajenk