Aljoša Bagola (1979), razglašen za slovenskega kreativnega direktorja desetletja, se je po dvajsetletni oglaševalski karieri intenzivno posvetil pisanju.
Aljoša je diplomirani komunikolog Fakultete za družbene vede, s katero je vrsto let sodeloval tudi kot predavatelj. Je priznan svetovalec na področju kreativnosti, razprodan predavatelj na področju sodobnega duševnega zdravja, priljubljen kolumnist in medijski komentator.
Njegov prvenec Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke je navdušil bralke in bralce, postal prodajna uspešnica, in že v prvih nekaj mesecih doživel tri dotise. Knjiga je podrla vse rekorde branosti in z 11.000 prodanimi izvodi postala najbolje prodajana knjiga leta 2020 pri nas.
Po obdobju izgorelosti je začel tip(k)ati za srečo in nastala je še ena pronicljiva mojstrovina, polna navdihujočih življenjskih zgodb in vratolomnih jezikovnih vragolij. V knjigi Srečo, prosim se zakoplje v raziskovanje nadvse izmuzljive in težko dosegljive sreče.
Aljoša Bagola bere odlomek iz knjige Srečo, prosim